Tabako produktu gehienek (E Zig, NHSE eta NKSA) nikotina daukate, adikzio-sortzaile ahaltsua dute eta nerbio sistemaren eta arnas aparatuaren garapena eragotzi.
E Zigen salmenta debekaturik dagoen arren, 14-18 urte bitarteko biztanleen droga kontsumoari buruz egin den azken inkestak (ESTUDES 2021) agerian jarri du adin horretako biztanleen % 40k baino gehiagok E Ziga erabili dutela inoiz.
Tabako produktuen industriak erabiltzen dituen estrategiak aldatuz doaz erretzea/bapeatzea ahalik eta atseginagoa egiteko helburuarekin. Hauek dira marketing teknika arrunta batzuk:
Likidoen fabrikatzaileek gustu guztiak ase nahi dituzte, gozozaleak nahiz zapore sendoagoak nahiago dituztenak: sagarra, anana, tabako zaporea… Eskaintza zabal baten bitartez, ezin konta ahala zapore eta usainen merkatuan sarraraziko dute kontsumitzailea pixkanaka.
Likidoarekiko gustua aldatzen joanen da eta likidoz aldatu ahal izatea, zapore berri batera pasatuz (mentolduna, anisatua, fruta-usainekoa, zenbait zapore konbinatzen dituzten likido landuagoak, etab.). Horixe izanen da kontsumitzaileak 'harrapatuta' edukitzeko estrategia.
Merkaturatzen den edozein produktuk bezala, eboluzionatu egiten du, kontsumitzaileak luzaro atxikitzeko.
Informazio gehiago: